Reklamační řád
Děkujeme, že jste se rozhodli nakoupit v našem e-shopu. Věříme, že budete s naším zbožím spokojeni, přesto si však dovolujeme informovat vás o podmínkách reklamace a vrácení zboží.
- Právo na vrácení zboží
- Zákazník má právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
- Zboží musí být vráceno v původním stavu, nepoužité, v originálním obalu a se všemi příslušenstvími, které bylo součástí dodávky.
Viz. také naše obchodní podmínky
- Postup pro vrácení zboží
- Žádost o vrácení zboží je nutné oznámit e-mailem na adresu eshop@bioday.cz nebo prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.
- Po obdržení žádosti vás budeme informovat o dalším postupu pro vrácení zboží.
- Zboží zašlete na adresu uvedenou v našich kontaktech, nejlépe spolu s dokladem o nákupu.
- Reklamace zboží
- V případě, že zakoupené zboží vykazuje vady, má zákazník právo na reklamaci.
- Reklamaci je nutné uplatnit ihned po zjištění vady, a to nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží.
- Zákazník by měl poskytnout popis vzniklé vady a spolu s reklamovaným zbožím zaslat také kopii dokladu o koupi.
- Vyřízení reklamace
- Reklamace bude vyřízena v souladu se zákonnými lhůtami, maximálně do 30 dnů od jejího uplatnění.
- Zákazník bude informován o výsledku reklamace prostřednictvím e-mailu.
- Náklady spojené s vrácením a reklamací
- Náklady na vrácení zboží nese zákazník, pokud se nedohodneme jinak.
- V případě uznané reklamace budeme hradit náklady na přepravu zpět k nám.
- Vyloučení práva na vrácení zboží
- Zákazník nemůže vrátit zboží, které bylo vyrobeno na zakázku, bylo porušené nebo je z hygienických důvodů nevratné (např. spodní prádlo, kosmetické výrobky).
- Závěrečná ustanovení
- Tyto podmínky se vztahují na všechny zákazníky našeho e-shopu.
- Práva zákazníka se řídí platnými právními předpisy České republiky.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme za váš nákup a doufáme, že budete s našimi službami spokojeni!